آرد برنج هاشمی، یک نوع آرد است که از برنج تولید می‌شود. این نوع آرد برای تهیه انواع غذاهایی مانند نان، کیک، پلو و... استفاده می‌شود. آرد برنج هاشمی دارای ویژگی‌های مختلفی است که ممکن است در مقایسه با آردهای دیگر، مزیت‌هایی داشته باشد. برخی از ویژگی‌های آرد برنج هاشمی عبارتند از:

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت آرد برنج هاشمی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


آرد برنج هاشمی، یک نوع آرد است که از برنج تولید می‌شود. این نوع آرد برای تهیه انواع غذاهایی مانند نان، کیک، پلو و... استفاده می‌شود.  آرد برنج هاشمی دارای ویژگی‌های مختلفی است که ممکن است در مقایسه با آردهای دیگر، مزیت‌هایی داشته باشد. برخی از ویژگی‌های آرد برنج هاشمی عبارتند از:

قیمت آرد برنج هاشمی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



  • بدون گلوتن: به دليل عدم وجود گلوتن در برنج، آرد برنج هاشمي نيز بدون گلوتن است و براي افرادي كه به گلوتن حساسيت دارند يا از بيماري كلياك استفاده نمي‌توانند، مناسب است.
  • بافت خاص: آرد برنج هاشمي بافتي خاص دارد كه براي برخي از غذاها، مانند پلو، خصوصاً پلوي شيرين، مناسب است.
  • ماندگاري بالا: به دليل نداشتن روغن و گلوتن، آرد برنج هاشمي داراي ماندگاري بالايي است.

به طور كلي، آرد برنج هاشمي براي افرادي كه به دنبال غذاهاي بدون گلوتن و يا داراي حساسيت به گلوتن هستند، مناسب است. همچنين براي تهيه انواع غذاهايي كه به بافت خاصي نياز دارند، مانند پلو، پيشنهاد مي‌شود.

قيمت آرد برنج هاشمي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت آرد برنج خانگي-قيمت آرد برنج طارم-قيمت آرد برنج اعلا خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت آرد برنج هاشمي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت آرد برنج هاشمي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت آرد برنج هاشمي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت آرد برنج خانگي-قيمت آرد برنج طارم-قيمت آرد برنج اعلا با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت آرد برنج هاشمي را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد

قيمت آرد برنج هاشمي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت آرد برنج هاشمي و قيمت آرد برنج خانگي-قيمت آرد برنج طارم-قيمت آرد برنج اعلا كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت آرد برنج هاشمي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت آرد برنج
قيمت آرد برنج ابتدا به اين بستگي دارد كه آرد مربوطه از چه رقمي تهيه شده باشد. آرد برنج تهيه شده از برنج هاشمي و ساير ارقام با كيفيت مثل برنج صدري، طارم و علي كاظمي گران قيمت و با كيفيت است.
نرخ آرد برنج توليد شده از ارقام پرمحصول مثل برنج شيرودي، ندا و فجر ارزان است و آرد اين برنج ها كيفيت خوبي ندارد مثلا اگر براي پخت شيريني استفاده شود شيريني پخته شده نرم نمي شود و خشك است.
قيمت دقيق آرد برنج به بسته بندي آن نيز بستگي دارد. بسته بندي هاي فروشگاهي كه معمولا يك كيلويي هستند هزينه ور بوده و طبيعي است آرد برنج در اين بسته بندي ها قيمت بيشتري داشته باشد.
اما بسته بندي هايي كه كارگاه هاي شيريني پزي و ساير كارگاه ها نياز دارند معمولا 20 يا 30 كيلويي است و اين مدل به آرد برنج فله اي معروف است كه قيمت تمام شده كمتري دارد و عمده فروشي به حساب مي آيد.
قيمت آرد برنج هاشمي
اصلي ترين چيزي كه در قيمت آرد برنج هاشمي تاثير دارد و در واقع قيمت آن را تعيين مي كند نرخ ريز ترين سايز برنج نيم دانه هاشمي است كه براي آسياب كردن و آرد شدن از آن استفاده مي شود.
قيمت برنج نيم دانه ريز كه به آن چارپاره نيز گفته مي شود هر چقدر كه باشد قيمت آرد آن تقريبا 20 درصد از آن بيشتر است و اين ارزش افزوده ناشي از هزينه ور بودن تميز كاري و آسياب كردن است.
آردي كه از برنج هاشمي تهيه شود داراي عطر بسيار زيادي است و هر خميري كه با اين آرد تهيه شود بسيار نرم، خوش طعم و معطر است كه سبب مي شود شيريني هاي توليد شده از آن نيز ماندگاري بالايي داشته باشد.
همه ي اين موارد دست به دست هم مي دهد كه آرد برنج هاشمي نزد قنادها محبوب ترين آرد باشد و همه دوست دارند كه كارشان را با اين آرد انجام دهند و از اين آرد شيريني بپزند.
همچنين نان برنجي هايي كه بار آرد برنج هاشمي توليد شود آنقدر خوش عطر و بو و لذيذ هستند كه راحت و سريع فروش مي روند و به حدي با كيفيت در مي آيند كه كارگاه توليدي مربوطه را مشهور مي كنند.
اين موضوع موجب افزايش فروش نان برنجي آن كارگاه مي شود و به همين دليل اكثر توليد كنندگان معروف و قديمي نان برنجي نيز از آرد برنج هاشمي استفاده مي كنند تا مشتريان خود را هرگز از دست ندهند.
قيمت آرد برنج كيلويي
منظور از آرد برنج كيلويي چيزي است كه به صورت كيسه اي و در وزن هاي بالاي 2 كيلو مثلا گوني هاي 10، 20 و 30 كيلويي بسته بندي مي شود و معمولا قنادي ها يا شركت ها و برند هاي بسته بندي آرد برنج مشتري آن هستند.
آرد برنج كيلويي قيمت پايين تري نسب به آرد برنج هاي بسته بندي شده دارد و چيزي كه در جدول قيمت ما نيز مشاهده مي كنيد رنج قيمت آرد برنج كيلويي و بسته بندي است.
از آنجايي كه خريدن آرد برنج به صورت كيلويي و بسته بندي كردن آن در وزن هاي كوچك به صورت برند و شركتي درآمد خوبي دارد خيلي از شركت هاي بسته بندي مواد غذايي اين كار را انجام مي دهند.
معمولا آرد برنج را به صورت كيلويي از كارخانه هاي آردكوبي خريداري مي كنند و يا برنج ريزه را از شاليكوبي ها خريد كرده و پس از آرد كردن آن را در وزن هايي مثل نيم و يك كيلويي بسته بندي كرده و روانه بازار مي كنند.
قيمت ارد برنج كيلويي معمولا 10 تا 20 درصد ارزان تر از آرد برنج بسته بندي شده است و اين اختلاف ناشي از هزينه هاي بسته بندي و سود بسته بندي كننده است.
اما از آنجايي كه خريد آرد برنج كيلويي در وزن هاي بالا براي مصرف كنندگان خانگي مقدور نيست آن ها ترجيح مي دهد با قيمت بالاتر و در مقدار كمتر آرد برنج را به صورت بسته بندي خريداري نمايند.
قيمت هر كيلو آرد برنج
قيمت ارد برنج در برخي از بازه هاي زماني بالا مي رود مثلا در ايام عيد كه شيريني زياد توليد مي شود و يا در ماه رمضان يا ايام محرم كه فرآورده هاي وابسته به آرد برنج زياد توليد مي شوند قيمت آرد افزايش مي يابد.
قيمت هر كيلو آرد برنج به موارد بسياري بستگي دارد كه اين موارد را برايتان بيان مي كنيم.
رقم برنجي كه آسياب شده است
شستن يا نشستن برنج قبل از آسياب
پاك كردن يا پاك نكردن برنج قبل از آسياب
نوع بسته بندي كه آرد با آن عرضه مي شود
سطح كيفيت از نظر رنگ، عطر و طعم
قيمت آرد برنج فله
قيمت ارد برنج فله مورد توجه شيريني پز ها و شركت هايي كه آرد برنج بسته بندي مي كنند است و در برخي ايام خاص هم عده اي از مشاغل فصلي هستند كه به دنبال دانستن قيمت روز آرد برنج فله اند.
يك سري از اين ها رشته خشكاري ها هستند كه اين شيريني مخصوص گيلان را در ماه رمضان در حجم بالايي توليد مي كنند و حتما مواردي مشابه در شهر هاي ديگر نيز وجود دارند.
همانطور كه واقف هستيد مسائل زيادي مانند شست و شو كردن قبل از ريختن برنج در آسياب و پاك كردن يا نكردن برنج پيش از آسياب و همچنين عطر دار بودن يا نبودن برنج همه بر روي قيمت آرد تاثير دارند. و به طور كلي هر فرآيندي كه موجب افزايش كيفيت آرد شود قيمت را نيز بالا مي برد.
قيمت آرد برنج شمال
آرد برنج شمال گرانتر از آرد ساير برنج ها است. زيرا از يك طرف قيمت خود برنج شمال كه براي تهيه آرد از آن استفاده مي شود بيشتر از قيمت ساير برنج ها است و در نتيجه آرد برنج شمال گران تر در مي آيد.
همچنين كيفيت آرد برنج شمال به نحوي است كه شيريني ها و نان هايي كه از آن تهيه مي شوند پس از پخت نرم باقي مانده و عطر دلنشيني هم خواهند داشت.
البته از آنجايي كه كارخانه هاي بزرگ توليد آرد اغلب در شمال نيستند ممكن است شما در شهر هاي غير شمالي بتوانيد آرد برنج شمال را با قيمتي پايين تر از شهر هاي شمالي بيابيد.
اما حتما بايد دقت كنيد كه ممكن است آرد گندم يا آرد برنج هاي خارجي و يا برنج هاي ساير مناطق ايران را درون محصولشان مخلوط كرده باشند. فلذا خريد آرد برنج از يك توليد كننده معتبر در اولويت است.
فروش عمده آرد برنج
بسياري از توليد كننده هاي آرد برنج شركت هايي هستند كه آسياب دارند و برنج را از كارخانه هاي شاليكوبي در شمالي خريداري نموده و پس از آرد كردن به صورت عمده آن را مي فروشند.
اما از آن جايي كه امروزه برخي از كارخانه هاي شاليكوبي به دستگاه آسياب مجهز هستند و برنج هم مستقيما براي خودشان است پس مي توانند آرد را با قيمت پايين تري توليد كنند.
با اين حال اگر براي خريدن آرد برنج سراغ اين كارخانه ها برويد و خريد عمده خود را از آن ها انجام دهيد بسيار براي شما به صرفه خواهد بود و سود بيشتري خواهيد كرد.
ما در مجموعه دانه سالار آرد برنج را خودمان توليد مي كنيم و هم فروش عمده آرد برنج به صورت فله اي انجام مي دهيم و هم آرد برنج را به صورت كيلويي و بسته بندي عرضه مي كنيم.

قيمت آرد برنج هاشمي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت آرد برنج خانگي-قيمت آرد برنج طارم-قيمت آرد برنج اعلا مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 475 بازدید دیروز 431 بازدید کل 588680

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .